Skip to main content
Keynote market partner wide

Dubbelt så effektiv till halva kostnaden – AI-strategier som gör skillnad

Hur kan du använda AI för att göra grovjobbet så att din organisation kan fokusera på uppgifter som verkligen gör skillnad? Den här föreläsningen hjälper dig att prioritera rätt och skapa en strategi där maskin och människa samarbetar. Vi går igenom:

  • Hur du identifierar och prioriterar AI-projekt för maximal effekt.
  • Så delar du uppgifter mellan AI och dina medarbetare.
  • Konkreta exempel på företag som lyckats med AI-satsningar.

En föreläsning för företag som vill använda AI för att göra bättre och mer effektiv marknadsföring och se över hur de arbetar idag.

60-90 minuter inspiration och konkreta tips.

Jag är intresserad

Evamia intar scenen

Om Eva-Mia

Eva-Mia Westergren har över 30 års erfarenhet av ledande positioner inom marknadsföring och kommunikation i tech-branschen. Eva-Mia var under många år Microsofts marknadschef i Sverige, där hon framgångsrikt ledde den lokala transformationen till datadriven, digital marknadsföring kopplad till försäljning - med toppresultat på Europa-nivå Under sin långa karriär på Microsoft hann Eva-Mia även med roller som produktmarknadschef, affärsområdeschef och marknadschef på MSN. Hon har även ett förflutet som journalist och chefredaktör på IDG.

I rollen som marknadschef på Microsoft kunde Eva-Mia på nära håll följa hur AI transformerade marknadsföringen i det dagliga arbetet. Hon var tidigt ute med att visa på möjligheterna med AI och arrangerade bland annat Microsoft första AI-konferens för beslutsfattare tillsammans med Dagens Industri 2018 och en hologram-föreläsning med Max Tegmark livesänd från Boston till 1800 deltagare på TechDays i Kista samma år. 

Idag fokuserar Eva-Mia på heltid med att ta fram AI-strategier för marknadsföring på Brainless, genom att erbjuda föreläsningar, utbildningar, rådgivning och coaching. 

Eva-Mia är en flitigt engagerad och uppskattad talare, moderator och paneldeltagare. Hon vet vad som krävs för att skapa en engagerande agenda efter att arrangerat ett stort antal evenemang under årens lopp.