Vill du också ha en bot som klarar långt över 90% av dina kunders frågor?
Behöver du förstå vilka vinster du kan göra med en bot och behöver mäta på riktigt?
Förstå vad som krävs av din organisation?
Eller helt enkelt testa en digital kollega för att det är framtiden?
Att den som han hjälpa kunder 24/7/365 och kunna göra det anpassat efter kundens önskemål kommer att ha ett stort försprång behöver knappast ens diskuteras. Ju förr man kan läras sig hur ett digitalt samtal med kunderna fungerar och blir bra, desto snabbare skaffar man sig den konkurrensfördelen. Brainless slimmade standard-bot är en plattform som kan hjälpa dig sätta igång den processen göra det snabb och enkelt!
Brainless vill därför ge alla chansen att testa. Vi tror att datoriserade dialoger snart kommer höra till vardagen och vara en lika stor omställning i hur vi interagerar med IT-system som när webben slog igenom. Google Home och Amazon Alexa är bara början. Vi har tagit fram ett minipaket som vi hoppas att vem som helst ska tycka är värt att prova. Vi vill hjälpa alla att få en känsla för hur det går till i praktiken att bygga en samtalande dator.
På ett par dagar kan du vara igång – som hos ERV:
”Vi satte upp enklast möjliga bot här på Europeiska Reseförsäkringar. Vi behövde jobba iterativt då vi inte hade mycket information om vad våra kunder skulle använda boten till. Därför lade vi en timme eller två i veckan på att gå igenom vad våra kunder frågade om, och lade till kunskap hela tiden. Efter tre månader är nu vår bot, Ervin, uppe i 94%. Vi är fantastiskt nöjda och kommer nu rulla ut boten i nästa land. Vi fick precis den kunskap vi behövde för att förstå hur vi skall jobba vidare med vår digitala medarbetare Ervin.”
Eftersom vi visste att boten skulle kunna väldigt lite i början, satte vi den på en undanskymd plats och arbetade med den feedback vi fick. Snabbt kunde vi se till att boten kunde svara på rätt frågor. Vi kommunicerade också att det var ett test, och kundservice fångade upp alla obesvarade frågor, så kunder fick svar även när boten missade. Första veckan var det bara 30% av alla frågor som boten kunde svara på, men redan efter en månad klarade boten två tredjedelar av alla frågor.
Brainless har jobbat hårt med att hålla nere kostnaderna för det här paketet så att alla ska ha råd att testa. Det innebär att vi skalat bort en massa saker, men du får ändå en riktig ”brobot” som kan visa känslor, variera sitt språk, klara några enkla konversationer och så klart svara på alla frågor du lärt den.
Vi har verkligen ansträngt oss för att ta bort allt som kostar oss, så att vi kan erbjuda ett paket som vem som helst kan köpa. Det innebär visserligen att du får ta en del jobb, men som vi ser det är poängen att lära sig hur det fungerar. När du känner dig bekväm med det är det lättare att förstå vad som är värt att betala för.
I start-avgiften (introduktionserbjudande SEK 2980, ordinarie SEK 4980) ingår:
För SEK 195 per månad får du mail-support och drift. Ingen uppsägningstid.
Efter en tid, när du ser vad användare frågar efter, kan du lätt bedöma var de lönsammaste delarna att bygga vidare på är. Och självklart hjälper brainless dig på vägen. Vi älskar trevliga och bra botar.
Alla priser är utan moms.
Liv är vår första standard-bot - Specialist på arbetsmiljöfrågor och arbetsmiljöregler . Hon har börjat sin träning och är snart uppe och snurrar. Kika här om du är nyfiken! |
Vi kallar våra botar brobots, då de är din ”bro”. Vi bygger redan nu in förmågan att uppfatta och visa känslor i den omfattning tekniken använder. Visserligen ännu modest, men allteftersom tekniken utvecklas, gör även vår förmåga och våra ambitioner.