Brainless erbjuder hjälp med att sätta upp och komma igång med arbetet på en bot, så att du inom ett par dagar kan ha en bot som svarar på kunders frågor och problem. Paketet innehåller moduler för att hantera:
• Flera språk och personligheter i dialogen
• Stöd för AdaptiveCards – för att ta med grafiska komponenter i botens svar
• Mallar för adaptive cards
• Enkelt kort med bara en ikon
• Kort med alternativ för att användare snabbt ska kunna välja
• Kort med ikon som stöd för url att klicka på
• Introduktion av botens kunskaper
• Kod för att hantera användarprofiler, så att man kan spara till exempel sammanhang i en dialog
• Färdiga dialoger för en screeningintervju, referenstagning och riskrapportering
• Färdiga dialogflöden, till exempel om användare säger "tack" eller "hjälp" och du vill göra mer än bara ge ett enkelt svar
• Rättning av något i användarprofilen
• Introduktionsdialog för att kunna bygga ut om man vill ha en mer komplex, till exempel med en video
• Dialog för att kunna ta hand om ett mer komplext flöde om man inte får träff på sökning, så att man kan bygga in mail till support/kundcenter, överlämning till chat o.d.
• Boten kan hantera ”jag fick ingen träff, vill du försöka igen med andra ord” för att vid upprepade missar kunna styra in till annan hjälp, såsom till exempel kundservice
• Hantera om användare säger saker som indikerar att de är arga och behöver särbehandlas
• Hantering av översättningsproblem: Middleware, dvs hantering av varje replik från användaren för att kunna fånga fel, spara användarens orginalreplik på svenska före översättning, addera saker översättningen inte hanterar och rätta kända felöversättningar
• Skicka mail på Office365
• Loggfunktioner
Sätter upp alla komponenter boten behöver i Azure: LUIS, QnAMaker, web-tjänsten, översättning och loggfunktioner för att kunna driva kontinuerlig förbättring
I paketet ingår 20h stöd under en period av sex månader efter att arbetet påbörjats. Har du problem, ta bara kontakt så hjälper vi till!
Vi visar hur du kan skapa digital röst och göra så att boten kan prata, vilket är användbart när det boten ska säga blir för långt för en chat.
AdaptiveCards ger möjlighet att använda grafiska element i botens svar. Som standard svarar boten med ett ansikte. Den kan variera ansiktsuttryck efter behov och reflektera användarens humör.
Vi sätter upp tre workshops, och fler om det finns önskemål, där vi går igenom de viktigaste delarna i boten, hur de är tänkta att användas och vad man ska undvika att göra.
Är det så att ni behöver mer hjälp; allt från programmering, fler workshops till utvärdering av behov, hjälper vi så klart till. Vi delar också självklart med oss av erfarenheter av hur man lättast skapar värden, eller mäter dem.